Kariera

Praca

U potencjalnych pracowników, oprócz wiedzy merytorycznej, cenimy pasję i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Chętnie zatrudniamy osoby ambitne, które są otwarte na nowe wyzwania i dążą do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Jako firma stawiamy na innowacyjne rozwiązania, cenimy kreatywność i zaangażowanie w szukaniu optymalnych rozwiązań. Jeśli pragniesz zdobyć nowe umiejętności, jesteś ambitny i otwarty na nowe doświadczenia, to czekamy właśnie na Ciebie! Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość doskonalenia zawodowego
  • atrakcyjny system wynagrodzeń
  • szkolenia i kursy dostosowane do indywidualnych potrzeb

Aktualnie poszukujemy:

  • Profil kandydata / kwalifikacje:

    • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
    • wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne)
    • minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej w branży Automotive (IAM- Independent Aftermarket Manufacturer i/lub OEM - Original Equipment Manufacturer)
    • doświadczenie w pozyskiwaniu dystrybutorów
    • gotowość do odbywania częstych podróży służbowych na terenie Europy
    • prawo jazdy kat. B
    • pożądane cechy osobowości: ekstrawersja, umiejętność nawiązywania i pielęgnowaniadługotrwałych relacji, dobra organizacja pracy

    Główne zadania

    • pozyskiwanie nowych klientów / dystrybutorów na terenie krajów Europy Środkowo-Wschodniej
    • udział w budowaniu strategii sprzedaży na podległym rynku
    • tworzenie sieci dystrybucji dla marek producenta
    • realizacja planów sprzedażowych poprzez rozwój współpracy z nowymi klientami
    • wizyty u klientów
    • prowadzenie szkoleń technicznych
    • prowadzenie prezentacji produktowych
    • analiza oraz monitorowanie rynku i konkurencji
    • uczestniczenie w targach
    • raportowanie do kierownika działu sprzedaży

    Formalna strona zatrudnienia:

    • umowa o pośrednictwo handlowe (B2B), faktura za usługę agencyjną
    • nagroda roczna za realizację planu sprzedaży
    • budżet na wykonanie umowy

Osoby zainteresowane dołączeniem do zespołu Lumag prosimy o składanie ofert za pomocą formularza online oraz załączenie CV i listu motywacyjnego.

Formularz rekrutacyjny

  • Rozwój

    W firmie LUMAG nauka jest procesem ciągłym. Chcąc „być przed innymi” i znacząco istnieć na konkurencyjnym rynku jesteśmy zorientowani na nieustanny ROZWÓJ. Warunkiem koniecznym do osiągania sukcesów jest posiadanie najbardziej aktualnej wiedzy, dlatego nasza współpraca z uczelniami wyższymi, instytucjami badawczymi, przedsiębiorstwami oraz organizacjami branżowymi często daje wyjątkowe możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Ponadto intensywnie wspieramy pracowników w rozwoju ich kwalifikacji i doskonaleniu kompetencji poprzez szkolenia oraz kursy wewnętrzne i zewnętrzne.

  • Programy ZZL

    Jednym z ogniw sukcesu Lumag jest kapitał ludzki, dlatego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i rozwój pracowników ma kluczowe znaczenie w zarządzaniu organizacją. Zarządzanie Zasobami Ludzkim ukierunkowane jest na to, aby jak najlepiej dopasować istniejący potencjał pracowników do realizacji obranych celów strategicznych. Przyjęta w firmie wizja zasobów ludzkich to kompetentni pracownicy reprezentujący wysoką jakość, efektywność i kulturę organizacji pracy.

Lumag logo
Lumag Sp. z o.o. Rogozińska 72, 64-840 Budzyń tel. 67 284 48 00

Zapisz się do newslettera

Copyright © 2022 Lumag Sp. z o.o. All rights reserved. Created by