Dziennikarze i mechanicy zwiedzają fabrykę

11 czerwca firma Lumag zaprosiła dziennikarzy motoryzacyjnych oraz mechaników do zwiedzania swojej nowo wybudowanej fabryki. Wydarzenie było związane z trwającą kampanią „Montuję polskie części”.
Celem kampanii jest łamanie stereotypów, według których to co polskie jest gorsze niż „zachodnie” przy jednoczesnym budowaniu pozytywnego wizerunku polskich producentów branżowych i ich produktów.
Dziennikarze oraz zwycięzcy konkursu „Odwiedź z nami fabrykę Lumag„, który skierowany był do właścicieli warsztatów oraz doradców serwisowych rozpoczęli wizytę od wspólnej kolacji z przedstawicielami firmy Lumag w Hotelu Habenda w Budzyniu, podczas której goście mogli swobodnie zadawać pierwsze pytania i prowadzić dyskusje.
Następnego dnia rano goście wyruszyli do oddalonej o kilka kilometrów fabryki. Po krótkiej konferencji prasowej na temat firmy oraz kampanii „Montuję polskie części„, zaproszono wszystkich do hal produkcyjnych.
Tam można było prześledzić cały proces produkcji klocków hamulcowych. Pracownicy fabryki wyjaśniali wszelkie szczegóły techniczne oraz odpowiadali na pytania dziennikarzy oraz przedstawicieli warsztatów. Dodatkową atrakcją było zwiedzanie działu badań i rozwoju firmy, zlokalizowanego w starym zakładzie oraz możliwość zaczerpnięcia wiedzy na temat rozwoju materiałów ciernych oraz badań przeprowadzanych na układach hamulcowych.
Podczas konferencji prasowej, prezes firmy, Marek Żak, zapewniał, że jedną z największych zalet Lumag i Breck jest to, że wszystkie produkty tych marek są wytwarzane w tej samej fabryce. Nigdy nie kupowano referencji od innych producentów, by sprzedawać je we własnych pudełkach. To jak na dzisiejsze czasy ewenement na skalę europejską, stawiający polskie marki w gronie producentów premium.
Zapraszamy do obejrzenia relacji z wizyty:

SONY DSC